ابزار رایگان وبلاگ

کتاب صوتی «یس؛ قلب قرآن» :: .:وبلاگ قرآنی بیّنات:.

.:وبلاگ قرآنی بیّنات:.

تبلیغات
پونیشا :: نیروی کار مجازی وبلاگ قرآنی بینات ایجاد سایت
نوین پیام
  • ۲
  • ۰

کتاب شنیداری «قلب قرآن» با محوریت بیان فضیلت و عظمت سوره یاسین، نوشته حجت‌الاسلام عبداللهیان را با صدای خادم القرآن عباس سلیمی، از پیشکسوتان قرآنی کشورمان بر روی خبرگزاری ایکنا منتشر شد.

در این کتاب، فضائل و عظمت سوره مبارکه یاسین، دستور‌العمل‌ها، آداب قرائت و آثار این سوره مبارکه در دنیا و آخرت گنجانده شده است.استاد عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان خود داوطلب قرائت این کتاب شده‌اند تا همگان بتوانند از مطالب این کتاب به صورت شنیداری بهره‌مند شوند؛ از جمله نابینایان می‌توانند به جمع خانواده یاسین بپیوندند.
در کتاب قلب قرآن، هفت فصل قابل مشاهده است که عبارت است از:فصل‌ اول به  فضائل و نکات برجسته‌ای از سوره مبارکه یاسین که شامل ۲۸ عنوان است می‌پردازد. فصل دوم، دستورالعمل‌ها و ختومات، فصل سوم به دقائق و خاطرات این سوره، فصل چهارم به یاسین رکن سیروسلوک و فصول پنجم، ششم و هفتم به آداب و آثار سوره مبارکه یاسین، مراتب و شئون و خانواده یاسین و آشنایی با بزرگان اهل معنا و معرفت(شامل ۱۱ زندگی‌نامه) پرداخته است.

برای شنیدن کتاب صوتی «یس؛ قلب قرآن» اینجارا کلیک کنید.

منبع:راه و بیراهه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی